Sunday, February 22, 2009

BETUL,BETUL,BETUL..


Bahang upin&ipin bkn je mmbarakan smgat ank2, tp aku yg lom beranak ni pn, bersungguh nk p tgk! Ne leh thn, dok dgr kwn2 cte..


Best3! Ni xleh jd...

Aku pn turutkan kata ati ni, p tgk! Nk booking online dh full..
jd redah je la ke panggung!

Sblm gerak 2, mulut ni sokmo, mengajukkan ayat biasa upin&ipin.


"Betul, betul, betul!" Hahahha.. c hashim dok gelakkn aku jer! cm budak2 katanyer...
dgn mimik muka ia.
Argh, pedulik pe aku! Cewahhh..

berlari2 aku kejar tiket, tkut abis.. Wayang xlari, tp tiket yg laris dijual!hahah..
Aku pn berbaris cm zaman skolah dulu2.. ikut arahan katakan.

Dh la pnjang,eee..xper, ipin&upin nyer pasal.hahahah

smpai je kt kaunter kt dpn 2, keciwanye aku... dh penuh!yg de kul1030mlm, 2 pn sit dpn.
Wt sakit leher jer...
Hmmm, nextwek jela... Aku pn melangkah pergi mninggalkan kaunter.
Merajuk la cmni..

jln nye jln, smpai pnt2 kaki ni, tup2 nampak budak kelapa besar&botok. de 2 org!
Eh upin&ipin laaaaa..


Jom2, p sna.. Eh2 tol laaaa..
Pnjgnye Q, nk bergmbar ngan upin&ipin smpai berbaris pnjg?
ikut jelaaa...

smpai turn kami bergmbar! ps berposing2, bla la...
Jd la, xdpt tgk wyg, bergmbar pn jd laaa..










































3 comments:

Bunga SiChantekJelita said...

Kesihan ko.... moral of the story.. patut booking awal2 mcm aku ni....hihihihih...... x payah nak berebut.

donut said...

2 la 2..psni lps subuh g ku tnggu kt dpn pntu alamanda hahahah..

eCaH puNyEr..!! said...

..koi pon x tgk lg..sdih sehh..agknyer cite dh lapok br leh tgk..wyg asyik full jer..